حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب سرپرست معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی
30 شهریور 1400 - 11:38
شناسه : 9122
10
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، مهندس علیرضا مهاجر، به‌عنوان سرپرست معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در بخشی از حکم دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی آمده است: پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به‌ویژه تلاش برای توسعه حوزه کلیدی زراعت کشور با رویکرد حفظ و ارتقای تاب‌آوری ملی در این بخش، بهبود کسب و کار و معیشت کشاورزان تلاشگر و نهایتاً ارتقای امنیت و سلامت غذایی مردم عزیز کشورمان در این بخش، مورد انتظار است.

شایان ذکر است مهندس علیرضا مهاجر، از مدیران باسابقه و خوشنام بخش زراعت کشور می‌باشد که طی 7 سال فعالیت تلاش‌ بی‌وقفه خود در عرصه خوداتکایی دانه‌های روغنی (به عنوان مشاور وزیر و مجری طرح دانه‌های روغنی)، خدمات ارزشمندی از خود برجای گذاشته است. افزایش درصد خوداتکایی در تولید دانه‌های روغنی از 4 درصد به 16 درصد و همچنین افزایش مناسب قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا به 15 هزار تومان در سال آتی زراعی از جمله دستاوردهای وی می‌باشد.

همچنین به دکتر ساداتی‌نژاد، به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، بابت این انتصاب شایسته که از میان بدنه تخصصی و با توجه به سوابق مؤثر مهندس مهاجر در بخش زراعت صورت گرفته است؛ تبریک گفته و وی با این انتخاب نشان داد که برای حل مشکلات بخش کشاورزی، نگاه به بدنه تخصصی درون وزارتخانه هم دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.