حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
28 شهریور 1400 - 17:43
شناسه : 9107
5
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، دکتر علیرضا رضازاده کاشانی به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در بخشی از این حکم آمده است: تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها، خط‌مشی و اهداف وزارت جهاد کشاورزی، تعامل و همکاری با رسانه‌های جمعی به منظور انعکاس عملکرد بخش و ساماندهی مناسب از اولویت‌های کاری آن مرکز خواهد بود.

شایان ذکر است دکتر رضازاده در 4 سال اخیر به عنوان مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان فعالیت نموده و خدمات ارزشمندی در راستای بهبود روند اطلاع‌رسانی شورای نگهبان ارائه نموده است. پایگاه خبری دیده‌بان امنیت غذایی نیز این حسن انتصاب را به دکتر رضازاده تبریک گفته و امیدواریم که وی در زمینه اطلاع‌رسانی تخصصی بخش کشاورزی، طرحی نو درانداخته و پویایی بدنه روابط عمومی را کلید زده و تعامل روزافزون با رسانه‌های تخصصی بخش را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.