حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4541 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اهتمام وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار «جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»
07 فروردین 1400 - 15:33
شناسه : 6901
11
وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: وزارت جهاد کشاورزی که مسئولیت تولید اقلام معیشتی مردم را برعهده دارد به ندای خیرخواهانه و روشنگرانه رهبر فرزانه لبیک می‌گوید و با کمک همه متخصصان و دانشمندان این عرصه و به‌همراه کشاورزان و تولیدکنندگان باغیرت اقلام معیشتی، در پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، جهش تولید را در همه بخش‌ها به مدد الهی تحقق می‌بخشد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

You are hacking your site، متن پیام دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی و حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به این شرح است:

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته)

سلام علیکم

پس از عرض ارادت، اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. سال ۱۴۰۰ از طرف آن رهبر حکیم و فرزانه سال «جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است؛ نامی که می‌تواند تحولی همه‌جانبه را در بخش‌های مختلف و در نهایت در زندگی مردم ایجاد نماید. این نامگذاری‌ها که در آغاز هر سال از طرف رهبری معظم انجام می‌شود به منزله راهبرد کلانی است که جهت و سمت و سوی حرکت کشور را در صحنه‌های عملیاتی هماهنگ می‌سازد و دستگاه‌های عمل‌کننده باید هدایت‌ها و رهنمودهای رهبری عزیز را در لحظه آغازین سال جدید و عید نوروز، عیدی ارزشمند و هدیه‌ای گرانسنگ بدانند و از فرصت عیدانه نهایت استفاده را بکنند.

وزارت جهاد کشاورزی که مسئولیت تولید اقلام معیشتی مردم را برعهده دارد به ندای خیرخواهانه و روشنگرانه رهبر فرزانه لبیک می‌گوید و با کمک همه متخصصان و دانشمندان این عرصه و به‌همراه کشاورزان و تولیدکنندگان باغیرت اقلام معیشتی، در پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، جهش تولید را در همه بخش‌ها به مدد الهی تحقق می‌بخشد و در مقابله با تحریم‌های ظالمانه مستکبران جهان، گام‌های مؤثری برخواهد داشت.

سلامتی و توفیقات حضرت مستطابعالی را در پناه الطاف الهی و دعای حضرت بقیه‌الله (عج) از درگاه ایزد منان خواهانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.