حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از کشت و صنعت نوآوران پویش سبز شبدیز
13 دی 1399 - 20:09
شناسه : 5825
10

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در دومین روز از سفر به خراسان شمالی، از مزرعه شرکت کشت و صنعت نوآوران پویش سبز شبدیز در شهرستان شیروان بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، کشت و صنعت شبدیز در سال 1377 […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در دومین روز از سفر به خراسان شمالی، از مزرعه شرکت کشت و صنعت نوآوران پویش سبز شبدیز در شهرستان شیروان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، کشت و صنعت شبدیز در سال 1377 تأسیس و با اشتغالزایی مؤثر در زمینه تولید محصولات زراعی مختلف فعالیت دارد.

براساس این گزارش، این شرکت که در حوزه تولید غلات و تولید چغندرقند و … پیشرو است، تاکنون مبلغ 3 میلیارد و 57 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون و 2 میلیارد و 100 میلیون ریال سرمایه در گردش کشت گندم از بانک کشاورزی دریافت کرده است.

این گزارش می‌افزاید، با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ 50 میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18، بهره‌برداری از گلخانه ژئوترمیک تمام مکانیزه تولید نشاء به مساحت 14 هزار 400 متر مربع نیز به زودی آغازخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.