حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بانک‌  کشاورزی در فهرست برترین بانک‌های اسلامی
26 آذر 1399 - 13:01
شناسه : 5540
7

بانک کشاورزی براساس جدیدترین گزارش بین‌المللی از لحاظ رشد دارایی‌ها،در فهرست برترین بانک‌های اسلامی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، در جدیدترین گزارش بین‌المللی از۱۰ بانک برتر اسلامی از لحاظ رشد دارایی‌ها، ایران با سه بانک رتبه نخست را دارد. براساس این […]

ارسال توسط :
پ
پ

بانک کشاورزی براساس جدیدترین گزارش بین‌المللی از لحاظ رشد دارایی‌ها،در فهرست برترین بانک‌های اسلامی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، در جدیدترین گزارش بین‌المللی از۱۰ بانک برتر اسلامی از لحاظ رشد دارایی‌ها، ایران با سه بانک رتبه نخست را دارد.

براساس این گزارش، نشریه بین‌المللی بنکر در جدیدترین گزارش خود از رتبه‌بندی برترین بانک‌ها و مؤسسات مالی اسلامی در جهان به بانک کشاورزی اشاره کرده که در بین۱۰ بانک برتر اسلامی جهان قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید، رتبه‌بندی بانک‌های اسلامی جهان از لحاظ بیشترین رشد دارایی‌ها نشان می‌دهد، کشورمان با بیشترین تعداد بانک در بین ده بانک برتر قرار دارد و بانک کشاورزی با ۳۸۹۷۳ میلیون دلار دارایی‌های منطبق بر شریعت و با تغییرات ۴۶.۵ درصدی، در فهرست برترین بانک‌های اسلامی قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.