حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
با عاملیت بانک کشاورزی از خرید و صادرات کشمش حمایت می‌کنیم
30 آذر 1399 - 13:42
شناسه : 5584
5

مهندس طهماسبی، مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در جمع اصحاب رسانه از عاملیت بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات با نرخ 10 درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادرکنندگان این محصول خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مهندس طهماسبی، در نشست خبری که باحضور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهندس طهماسبی، مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در جمع اصحاب رسانه از عاملیت بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات با نرخ 10 درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادرکنندگان این محصول خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مهندس طهماسبی، در نشست خبری که باحضور دکتر روح‌اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان این که بانک کشاورزی همواره حامی بخش کشاورزی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی است، از این بانک قدردانی و اظهار امیدواری کرد با عاملیت بانک کشاورزی، امسال نیز حمایت از تولید، صادرات و صنایع مرتبط کشمش با موفقیت انجام شود.

وی افزود: از آنجا که کشمش از اقلام عمده صادراتی کشور است و برآورد صادرات کشمش برای سال‌جاری 200 هزار تن است ، وزیر جهادکشاورزی دستور داد امسال نیز وارد چرخه حمایت از خرید کشمش شویم تا مانند سال‌های گذشته صادرات این محصول رونق داشته باشد و علاوه‌بر ارزآوری، از تولید آن نیز حمایت شود.

مهندس طهماسبی تصریح کرد: با عاملیت بانک کشاورزی و براساس دستورالعمل کارگروه‌های استانی، تسهیلاتی با نرخ 10 درصد به صادرکنندگان کشمش و کارخانجات فرآوری کشمش در قالب تسهیلات سرمایه درگردش پرداخت می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.