حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون اعتباری و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی
06 مرداد 1400 - 16:31
شناسه : 8344
8
روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه چهارم مرداد در مراسمی، انتصاب وهب متقی‌نیا به سمت معاون اعتباری و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی را اعلام و از خدمات مسعود جلالیان قدردانی کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، خدارحمی در این جلسه با اشاره به نقش مؤثر بانک کشاورزی در ایجاد جریان مطمئن اعتباری در بخش کشاورزی اظهار داشت:  بانک کشاورزی تمام قد از تولید در بخش کشاورزی حمایت می‌کند.

وی پرداخت بدون محدودیت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی را عاملی مهم در رشد کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: در سال 1399 مقرر بود 25000 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه و تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شود، در حالی که با وجود شرایط سخت کرونایی با همت و تلاش همکاران ما در سراسر کشور،  31000 میلیارد ریال تسهیلات در این زیر بخش پرداخت شد.

خدارحمی همچنین بر لزوم غیرحضوری شدن فرایندها و خدمات اعتباری و استفاده از زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک برای کاهش مراجعه مشتریان اعتباری به شعب تأکید کرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، مدیرعامل بانک کشاورزی از اقدامات ارزنده و خدمات شایان مسعود جلالیان قدردانی و برای وهب متقی‌نیا در سمت جدید معاون اعتباری و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی آرزوی موفقیت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.