حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های شهیدان
31 شهریور 1400 - 15:48
شناسه : 9151
6
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، وزیر جهاد کشاورزی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این وزارت با حضور در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر حماسه دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به‌همراه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارت با حضور در گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) و مزار مطهر سردار سرلشگر شهید عبدالحسین ناجیان با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر حماسه دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و جانبازان با اشاره به خلق حماسه تاریخی و درخشان این عزیزان در جنگ تحمیلی، گفت: با آغاز جنگ تحمیلی و شرایط ایجاد شده توسط استکبار جهانی، شهدا برای کشورمان حماسه آفریدند.

وی با اشاره به آیات سوره مائده و شباهت عظمت حادثه عاشورا و هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایثار و شهادت در دوران ۸ سال دفاع مقدس حقیقتاً یک بخش نورانی، پرارج و قهرمانانه در تاریخ ایران است و نباید بگذاریم این قطعه درخشان فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تأکید بر بازگو کردن درس‌های دفاع مقدس به‌عنوان قطعه‌ای ارزشمند تاریخ اسلام، بیان کرد: وظیفه‌ ما در مقابل شهدا و ایثارگران، پیاده کردن درس‌های دفاع مقدس در زندگی‌مان است.

فریدون عباسی دوانی نماینده حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و از فرماندهان پشتیبانی جنگ جهاد نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دوران ۸ ساله دفاع مقدس، گفت: در کشور زندگی می‌کنیم که با گذشت بیش از ۴۰سال از پیروزی انقلاب همواره با ناملایمت‌هایی رو به رو بوده است.

وی ادامه داد:  امروز که مناسبات جدید جهانی در حال شکل‌گیری است به پشتوانه فداکاری‌هایی همچون دفاع مقدس، کشورمان به‌عنوان یک قدرت جهانی نوظهور خود را نشان داده است.

عباسی ادامه داد: کشورمان با زیربنای علم و فناوری که مؤلفه‌های اصلی تولید ثروت و دفاع از کشور است و همچنین استفاده از حوزه عدالت و هنر  پایه تمدن اسلامی را در سال‌های آتی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دوره جنگ تحمیلی، جهادگران در عین رزمندگی، با ایجاد ستاد بازسازی در شهرستان‌ها به بازسازی شهرها نیز مشغول بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.