حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4528 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تسهیلات 10 درصدی به کارخانجات و صادرکنندگان کشمش پرداخت می‌شود
30 آذر 1399 - 13:32
شناسه : 5581
18

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست خبری امروز، آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش با نرخ 10 درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادرکنندگان این محصول را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، دکتر خدارحمی، در این نشست […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست خبری امروز، آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش با نرخ 10 درصد به کارخانجات فرآوری کشمش و صادرکنندگان این محصول را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، دکتر خدارحمی، در این نشست خبری که با حضور مهندس طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: باهماهنگی  دکتر خاوازی و مهندس طهماسبی با سازمان برنامه و بودجه، خط اعتباری جدیدی با نرخ 10 درصد در نظر گرفته شده که با عاملیت بانک کشاورزی و براساس تشخیص کارگروه استانی به صادرکنندگان کشمش و کارخانجاتی که تمایل به خرید کشمش از باغداران داشته باشند در قالب تسهیلات سرمایه درگردش پرداخت خواهد شد.

وی افزود: خط اعتباری پیشین نیزکه از محل تلفیق منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک است همچنان با نرخ 14.5 درصد برای حمایت ازصادرات تمام محصولات کشاورزی از جمله کشمش به قوت خود باقی است.

دکتر خدارحمی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید، خرید به موقع با نرخ مصوب و صادرات کشمش پرداخت می‌شود و مبلغ تسهیلات پرداختی به هر متقاضی با مستندات صادراتی، حجم عملیات پیشین، ظرفیت کارخانه، سوابق عملیاتی، سوابق گمرکی و … رابطه مستقیم دارد و نهایتاً توسط کارگروه‌های استانی و اتاق‌های بازرگانی استان‌ها تایید و تصویب می‌شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.