حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
خرید بیش از ۸.۲ میلیون تن گندم
15 شهریور 1399 - 14:24
شناسه : 3763
9

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خرید بیش از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا روز۱۱ شهریورماه جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، «یزدان سیف» گفت: دولت با تمام توان در […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خرید بیش از هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا روز۱۱ شهریورماه جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، «یزدان سیف» گفت: دولت با تمام توان در شرایط سخت نقدینگی، پول گندمکاران را پرداخت کرده و تاکنون ۹۰ درصد از پول گندم‌های تحویلی به مراکز خرید به میزان بیش از ۱۸ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان تسویه شده است.

وی افزود: میزان خرید گندم امسال در مقایسه با ۱۱ شهریورماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد هفت درصدی در کشور دارد و اکنون مراکز خرید در استان‌ها برای تحویل گرفتن گندم کشاورزان آمادگی دارند.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به ۲۰ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

پرداخت ۱۰۰ درصدی پول کلزاکاران

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: دانه روغنی کلزا به مقدار ۲۶۵ هزار تن به ارزش بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خریداری و ۱۰۰ درصد پول آن به کلزاکاران پرداخت شده است.

سیف با بیان اینکه تاکنون در دو استان خوزستان و کرمان ۴۶۰ تن دانه آفتابگردان زمان خریداری شده، گفت: ۱۱ تن دانه روغنی گلرنگ نیز در فارس و کرمانشاه تحویل مراکز خرید شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.