حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
سامانه جامع مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد
17 شهریور 1399 - 14:12
شناسه : 3818
14

سامانه جامع مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، دکتر شاهرخ شجری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در اولین وبینار سراسری مدیران امور اداری وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز در سالن […]

ارسال توسط :
پ
پ

سامانه جامع مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، دکتر شاهرخ شجری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در اولین وبینار سراسری مدیران امور اداری وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز در سالن شهیدان نعمتی جم برگزار شد، گفت: باید در استان‌های مختلف کشور رویه یکسانی برای بازنشستگی افراد در نظر گرفته شود زیرا انضباط و قانونمداری اولین اولویت این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی فردی اخلاق مدار است و باید این روحیه اخلاق مداری را در سازمان‌های مختلف شاهد باشیم.

دکتر شجری با اشاره به دورکاری کارمندان پیرو ابلاغیه ستاد ملی کرونا، گفت: این دورکاری‌ها باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که سازمان‌های مربوطه پاسخگوی ارباب رجوع و کشاورزان باشند.

وی با اشاره به مجوز استخدام یک هزار نفر در وزارت جهاد کشاوری، گفت: مجوز مربوطه از سازمان امور استخدامی و اداری اخذ شده و آزمون استخدامی به زودی برگزار خواهد شد.

در این مراسم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع از سامانه جامع مدیریت اطلاعات منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.