حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قرنطینه عامل حفظ و پایداری صادرات محصولات کشاورزی
15 دی 1399 - 21:11
شناسه : 5838
8

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، قرنطینه را اصل نخست برای حفظ و پایداری صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، مهندس چنگلوایی، در نشست هم‌اندیشی برای حل مسائل قرنطینه صادرات و واردات استان گیلان، گفت: حوزه حفظ نباتات بسیار مهم است […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، قرنطینه را اصل نخست برای حفظ و پایداری صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور، مهندس چنگلوایی، در نشست هم‌اندیشی برای حل مسائل قرنطینه صادرات و واردات استان گیلان، گفت: حوزه حفظ نباتات بسیار مهم است و با قرنطینه می‌توان از ورود و خروج آفات جلوگیری کرد.

وی توفیقات در صادرات را گره خورده به قرنطینه و حفظ نباتات دانست و اظهار داشت: قرنطینه انسانی ساده‌تر از قرنطینه گیاهی است چراکه قرنطینه نباتی دائمی و بسیار حساس است.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، اولین اشتباه را آخرین اشتباه در بخش قرنطینه بیان و خاطرنشان کرد: با حجم صادراتی که در کشور برای محصولات کشاورزی داریم، باید در بخش قرنطیه که به شدت برای ما مهم است، دقت را افزایش دهیم.

به گفته وی، ارزیابی در دنیا دیگر فقط هنگام تحویل نیست، بلکه تمام پروسه کاشت، داشت و برداشت مورد توجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ نشست هم‌اندیشی برای حل مسائل قرنطینه صادرات و واردات استان گیلان با حضور مهندس چنگلوائی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، مهندس الماسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، مهندس قائمیان معاون قرنطینه سازمان حفظ نباتات و دکتر مرحبا نماینده آستارا برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.