حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مسئول پیگیری تخصیص ارز نهاده‌ها در وزارت جهاد هنوز مشخص نیست!
20 آبان 1399 - 14:43
شناسه : 5004
10

یک مقام مسئول گفت: مسئولیت تنظیم بازار عمده نهاده‌های دامی از وزارت صمت به وزارت جهاد منتقل شد اما هنوز مشخص نشده کدام یک از ادارات این وزارتخانه مسئولیت پیگیری تخصیص ارز نهاده‌های دامی است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور، عباس حاجی‌زاده گفت: براساس […]

ارسال توسط :
پ
پ

یک مقام مسئول گفت: مسئولیت تنظیم بازار عمده نهاده‌های دامی از وزارت صمت به وزارت جهاد منتقل شد اما هنوز مشخص نشده کدام یک از ادارات این وزارتخانه مسئولیت پیگیری تخصیص ارز نهاده‌های دامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور، عباس حاجی‌زاده گفت: براساس مصوبه هیأت دولت و ستاد تنظیم بازار وظایف تخصیص ارز ثبت سفارش نهاده‌های دامی از وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده است اما هنوز متولی و مجری معرفی واردکنندگان به بانک مرکزی برای تخصیص ارز مشخص نشده است.

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران افزود: در زمان جابجایی مسئولیت‌ها، معمولاً فرآیندهای اجرایی دچار سکته و توقف تا انتقال کامل وظایف و تعیین واحدهای مسئول و اجرایی جدید می‌شوند.

حاجی‌زاده با تأکید بر عدم توقف در روند تأمین کالاهای اساسی کشور تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در تأمین کالا باید در اسرع وقت مسئول یا مسئولین اجرایی و وظایف آنها در فرآیندهای اجرایی تعیین و معرفی شوند.

دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران خاطرنشان کرد: تسریع روند در تعیین واحد اجرایی جهت پیگیری تخصیص ارز می‌تواند فرآیند تأمین کالاهای اساسی موردنیاز کشور را سرعت بیشتری ببخشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.