حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نرخ مصوب کره تعیین شد
24 شهریور 1399 - 16:23
شناسه : 3979
7

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی ۱۰۰ گرمی با نرخ مصوب ۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از تسنیم، محمدرضا کلامی، با بیان این مطلب، افزود: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار از امروز کره […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی ۱۰۰ گرمی با نرخ مصوب ۸ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از تسنیم، محمدرضا کلامی، با بیان این مطلب، افزود: براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار از امروز کره داخلی با نرخ مصوب 8000 تومان در بازار عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار درخصوص عرضه کره با بیان این مطلب، افزود: ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه هر کیلوگرم کره داخلی را 80 هزار تومان مصوب کرد که در بسته‌بندی 100 گرمی حدود 8000 تومان خواهد بود و در سایر بسته‌بندی‌ها توسط سازمان حمایت محاسبه خواهد شد.

وی در این رابطه تصریح کرد: این تصمیم با توجه به تغییر ارز واردات کره از 4200 تومان به ارز نیما در سال گذشته و اتمام موجودی کره با ارز 4200 تومانی در کشور گرفته شده است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: کشور می‌تواند این محصول را با اتکای داخل مشروط بر افزایش مقادیر تولید توسط وزارت جهاد کشاورزی تولید کند.

دامداران اجازه افزایش قیمت شیرخام را ندارند

کلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد در راستای افزایش تقاضای ناشی از خوداتکایی و مصرف کره داخلی مقادیر تولید شیر را نیز افزایش دهد.

وی افزود: همچنین اثر کنجاله نیز بر قیمت شیر محاسبه می‌شود که باید این قیمت‌ها رعایت شود و دامداران و فعالان این عرصه اجازه افزایش قیمت شیرخام را ندارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.