حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نقش بانک کشاورزی در تحقق  اهداف انقلاب اسلامی
06 بهمن 1399 - 12:49
شناسه : 6184
9

دکتر روح‌اله خدارحمی، عملکرد بانک کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، رشد اقتصادی بخش کشاورزی و قطع وابستگی کشور به واردات را اقدامی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی معرفی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مدیرعامل این بانک در جلسه شورای عالی توسعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دکتر روح‌اله خدارحمی، عملکرد بانک کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، رشد اقتصادی بخش کشاورزی و قطع وابستگی کشور به واردات را اقدامی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، مدیرعامل این بانک در جلسه شورای عالی توسعه فرهنگ سازمانی ضمن بیان مطلب فوق افزود: بانک کشاورزی از انتقال آب خلیج فارس تا تأمین بخشی از هزینه‌های تولید واکسن کرونا ایفای نقش کرده است، همانطور که در مهم‌ترین طرح‌های آب‌رسانی کشور، توسعه بخش کشاورزی، توسعه امنیت غذایی، رشد منابع، پرداخت تسهیلات، توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها و … نقش بی‌بدیلی داشته است.

دکتر خدارحمی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های ستاد بزرگداشت این دهه در بانک کشاورزی حمایت کرد و خواستار تبیین اهداف انقلاب اسلامی به بهترین و گویاترین شکل ممکن شد.

براساس این گزارش، دکتر داور ماهی‌کار رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی نیز تأثیر انقلاب اسلامی برمناسبات سیاسی منطقه و جهان را تشریح و نقش این بانک در تحقق اهداف عالیه انقلاب را تبیین کرد و گفت: طی42 سال گذشته، بانک کشاورزی پیشرو و پیشاهنگ همه حرکت‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی در عرصه نظام بانکی کشور بوده است و این روند را با قدرت ادامه خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.