حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
وزیر جهاد کشاورزی به استان کرمان سفر کرد
13 بهمن 1399 - 21:13
شناسه : 6319
7

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی و دیدار و گفتگو با بهره‌برداران این بخش به استان کرمان سفر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان، هدف از این سفر […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بهره‌برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی و دیدار و گفتگو با بهره‌برداران این بخش به استان کرمان سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان، هدف از این سفر را رسیدگی به مسائل و مشکلات و همچنین توفیقات بخش کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: جنوب کرمان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حدود ۴.۲ تا ۴.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان تولید می‌شود.

وی دیدار با کشاورزان، افتتاح پروژه‌های مهم و تصمیم‌گیری درباره مشکلات این منطقه از جمله سرمازدگی را از برنامه‌های سفر خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد: در نشست‌هایی با حضور استاندار، مسئولان محلی، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی بتوانیم تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات اتخاذ کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی درباره تصمیم‌گیری برای جبران خسارت سرمازدگی و طوفان در جنوب کرمان گفت: در این زمینه با معاون اول رئیس جمهور صحبت کردیم و مکاتباتی نیز با وزیر کشور انجام داده‌ایم و در حال رایزنی هستیم؛ مسائل را جمع‌بندی می‌کنیم و انشالله تصمیمات خوبی برای کشاورزان عزیز خواهیم گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.