حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر
11 بهمن 1399 - 16:25
شناسه : 6258
12

روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی، متن این پیام را مشاهده می‌فرمایید. بسمه تعالی دهه مبارکه فجر، یادآور  اتحاد و یکپارچگی بی‌نظیر مردم ایران برای تحقق استقلال و تغییر نظام […]

ارسال توسط :
پ
پ

روح‌اله خدارحمی، مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی، متن این پیام را مشاهده می‌فرمایید.

بسمه تعالی

دهه مبارکه فجر، یادآور  اتحاد و یکپارچگی بی‌نظیر مردم ایران برای تحقق استقلال و تغییر نظام نامطلوب گذشته و ایجاد نظام مطلوب بر مبنای آموزه‌های اسلامی بود که به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید. بزرگداشت این دهه، در حقیقت بزرگداشت حق طلبی و تجدید بیعت با معمار فقید و بنیانگذار انقلاب اسلامی و قدردانی از شهیدان والامقام و همه کسانی است که در طول 42 سال گذشته از ارزش‌های این نظام پاسداری کرده‌اند.

در طول 42 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم این مرز و بوم همچنان از بنیان‌های انقلاب و رهبری نظام اسلامی پشتیبانی می‌کنند و حرکت کشور به سمت پیشرفت و غلبه بر مشکلات ادامه دارد.

خانواده بزرگ بانک کشاورزی از نخستین روزهای این انقلاب شکوهمند برای خدمت‌رسانی در مسیر توسعه اقتصادی کشور و زیر پرچم شکوهمند ایران اسلامی، هم‌پیمان و هم‌قدم شده‌اند و اکنون با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب، مفتخر است که کارنامه‌ای درخشان از اثرگذاری در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی کشور در کنار پشتیبانی از کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی و جایگاهی پیشرو در شبکه بانکی را در دست دارد.

ایام‌الله دهه فجر را تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم در سایه الطاف پروردگار بیش از پیش در تحقق آرمان‌های بلند اجتماعی و اقتصادی انقلاب اسلامی و صدور پیام همدلی و نوع دوستی به سراسر جهان، پرتلاش و پیروز باشیم.

روح‌اله خدارحمی

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.