حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
۲۸۰۰ تن مرغ منجمد ویژه طرح تنظیم بازار توزیع می‌شود
27 مهر 1399 - 22:02
شناسه : 4658
6

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت کنترل بازار کالاهای اساسی و به منظور رفاه هموطنان به‌ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه، توزیع استانی ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد جهت مصارف خانوار در سراسر کشور شروع می‌شود. به […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت کنترل بازار کالاهای اساسی و به منظور رفاه هموطنان به‌ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه، توزیع استانی ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد جهت مصارف خانوار در سراسر کشور شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایسنا، مجتبی شیرقاضی، گفت: نرخ نهایی مصرف‌کننده با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان خواهد بود که درمحل استانداری و با حضور دستگاه‌های ذیربط اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گفته معاون اموربازرگانی سازمان شبکه توزیع، این محصول از طریق سازمان‌های میادین تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای دولتی و خصوصی در سطح استان خواهد بود و این مراکز تحت نظارت بازرسان این سازمان و اتاق‌های اصناف بر توزیع نظارت خواهند داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توزیع این مرغ‌ها کاهش و کنترل محسوسی در بازار مرغ ایجاد شود.

ابتدای مهرماه قیمت مرغ گرم در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران ۱۸ تا ۱۹ هزارتومان بود که با افزایش قیمت حدود ۴۰۰۰ تومانی  در اواسط مهرماه به ۲۱ تا ۲۲ هزارتومان رسید و در حال حاضر قیمت این محصول در خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران به مرز ۲۶ هزارتومان رسیده است. برخی از مرغداران و تولیدکنندگان علت این افزایش قیمت را کمبود نهاده‌های دام و طیور با قیمت‌های مصوب، افزایش قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد و به‌طورکل افزایش هزینه‌های تولید عنوان می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.