حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتخاب وزیر جهاد کشاورزی، به عنوان مدیری پاسخگو و حامی نظام ارتباطات یکپارچه بخش کشاورزی
06 اردیبهشت 1401 - 16:34
شناسه : 11383
6
پاسخگویی به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه‌ها و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی برای پاسخ‌یابی و پاسخگویی به مثلث جامعه، کشاورز و وزارت و تعاملات چند سویه از شاخص‌های ارزیابی و انتخاب وزیر جهاد کشاورزی به عنوان مدیر ارشد ارتباط‌گر در چهارمین همایش روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی ( گراف دی ) اعلام شد.
ارسال توسط : منبع : مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد دکتر سید جواد ساداتی نژاد که از بطن مردم برخاسته، وزیری مقتدر و حمایتگری مسئولیت پذیر است که با پشتیبانی همه جانبه از نظام ارتباطات بخش کشاورزی توانسته است عنوان مدیرارشد ارتباط گر را کسب کند.
رئیس مرکز روابط عمومی در دوران وزارت ساداتی نژاد برنامه محوری، مسئله شناسی ارتباطی،توجه به نظرات موافق و مخالف، پژوهش‌های افکار عمومی و ارتباطات هوشمند و تولیدات چند رسانه‌ای برای مدیریت بحران، در این راستا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. ایشان توجه به دغدغه‌های همه ذینفعان و پاسخ‌یابی و پاسخگویی و پاسخگو ماندن را از ارکان روابط عمومی حرفه‌ای می‌داند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.