حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
انتصاب فرزند خلف وزارت جهاد کشاورزی در مهمترین معاونت وزارتخانه
10 مرداد 1401 - 10:07
شناسه : 13220
12
با کسب اطلاع از منابع موثق، قرار است مدیری از جنس خانواده جهاد کشاورزی، سکان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی را برعهده بگیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، اکنون که در آستانه اولین سالگرد فعالیت دولت مردمی سیزدهم می‌باشیم، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در انتخابی هوشمندانه دکتر هوشنگ محمدی را برای این سمت حساس و مهم انتخاب نموده است.

دکتر محمدی از معدود مدیران وفادار به بدنه جهاد کشاورزی است که علی رغم داشتن امکان ادامه خدمت در وزارت کشور و بسیاری جاهای دیگر، خود را وقف خدمت به بخش کشاورزی نمود و در طول دوران درخشان فعالیت و مدیریت‌های مختلف خود در بخش کشاورزی، به طور کامل با مسائل و مشکلات وزارت و بخش کشاورزی آشنا شده است. همچنین عملکرد بسیار خوب یکسال گذشته وی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارتخانه نیز به طور حتم در این انتصاب وزیر تأثیرگذار بوده است.

وی فردی مردم‌دار بوده و بدنه جهاد کشاورزی را به عنوان خانواده خود می‌بیند و در طول تمامی دوران خدمت خود در وزارت جهاد کشاورزی نیز کلیه همکاران را به عنوان عضو خانواده خود محسوب نموده و حسن خلق و گره‌گشایی از مشکلات وی، زبانزد خاص و عام است.

بدیهی است دکتر محمدی با قبول سمت جدید نیز همین دیدگاه خود را تقویت نموده و با نگاهی پدرانه به بدنه همکاران وزارت جهاد کشاورزی، تمام سعی و اهتمام خود را در راستای تقویت جایگاه شغلی کارکنان و مدیران وزارت‌خانه با تعیین تکلیف ساختار اداری و بهبود شرایط معیشت و امور رفاهی کارکنان خدوم جهاد کشاورزی به کار خواهد بست.

بی‌شک با عنایت به ارتباطات گسترده و تعامل مؤثر دکتر محمدی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران ارشد دولت مردمی و با حمایت تمام قد وزیر جهاد کشاورزی از وی، در آینده نزدیک شاهد بهبود چشمگیر رویکرد و تعامل بدنه وزارتخانه در راستای حل مشکلات موجود بخش کشاورزی خواهیم بود و موجبات افزایش کارایی و دلگرمی کارکنان سخت‌کوش و جهادگر وزارت جهاد کشاورزی فراهم خواهد شد.

بی‌صبرانه منتظر اجرایی‌ شدن این تصمیم استراتژیک دکتر ساداتی نژاد بوده و در آستانه اولین سالگرد فعالیت دولت مردمی، آن را بسیار ضروری و مهم ارزیابی می‌نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.