حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اولویت روابط عمومی، تعامل سازنده با رسانه‌ها و مردم
01 تیر 1401 - 14:45
شناسه : 12581
4
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی لازمه کار روابط عمومی را تعامل سازنده با رسانه‌ها و مردم دانست و بر آن تأکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که در اولین همایش ملی روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که در مشهد در حال برگزاری است، به صورت آنلاین حضور یافت و گفت: روابط عمومی مسئله مهم و حیاتی است و نقش اعتماد مردم به بدنه و کارکنان وزارتخانه را دارد.

وی افزود: نباید به روابط عمومی با دید نازل نگاه کرد، روابط عمومی آینه تمام‌نما و پیشانی سازمان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که مسئولان باید به جایگاه روابط عمومی توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسئله روابط عمومی مسئله اجتماعی و اعتمادسازی در بین مردم و کارکنان با سازمان‌ها است.

وی با اشاره به این که عوامل مختلف در نوع برخورد روابط عمومی جایگاهی ندارند، گفت: باید به کار خود ایمان داشته باشیم.

ربانی تصریح کرد: نگاه کارکنان روابط عمومی باید از سنتی به نوین تغییر کند.

وی با بیان اینکه برای جلب اعتماد مردم به سازمان مؤلفه‌هایی لازم است، ادامه داد: اولین مؤلفه حسن اخلاق و رفتار با مردم، کارکنان و رسانه‌ها است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: مؤلفه دوم صبوری، سوم رازداری و حفظ حرمت و آبروی افراد، چهارم صداقت و پنجم انصاف است.

ربانی با تأکید بر اینکه توجیه‌گیر ضعف‌های سازمانی نباشیم، عنوان کرد: موفقیت‌های کوچک را بزرگ‌ نکنید و ارتباط فعال و مؤثر با رسانه‌ها و بدنه کارکنان و مردم داشته باشید.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید پیشگام و پیشرو باشد و در تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی عقلانیت داشته باشد‌.

به گفته نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، کامل کردن اطلاعات و آموزش نیروهای روابط عمومی ‌لازمه ارتقای این جایگاه در وزارتخانه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.