حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از روند تخلیه نهاده‌ها در بندر شهید رجایی
05 مهر 1399 - 18:02
شناسه : 4246
6

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به هرمزگان، از روند تخلیه نهاده‌ها در بندر شهید رجایی استان هرمزگان بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، دکتر کاظم خاوازی و هیأت همراه صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با عزیمت به بندر شهید رجایی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به هرمزگان، از روند تخلیه نهاده‌ها در بندر شهید رجایی استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، دکتر کاظم خاوازی و هیأت همراه صبح امروز در سفر به استان هرمزگان با عزیمت به بندر شهید رجایی از مهمترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات، از نزدیک از روند تخلیه نهاده‌ها بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی که در این سفر معاون اول رییس جمهوری را همراهی می‌کند، قرار است در ادامه برنامه‌های این سفر، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان حضور یافته و مسائل و مشکلات پیش‌رو و طرح‌های در دست توسعه استان در بخش کشاورزی را مورد بررسی قرار دهد.

تبیین برنامه‌های دولت برای تحقق جهش تولید از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور و دکتر خاوازی وزیر جهادکشاورزی در سفر به استان هرمزگان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی است.

همچنین نشستی در خصوص مسائل گمرکی نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این سفر وزرای راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس بنیاد مستضعفان؛ معاون‌ اول رییس جمهوری را همراهی می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.