حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی و بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی
19 بهمن 1399 - 16:46
شناسه : 6407
6

در هشتمین روز دهه فجر و در چهل و هفتمین هفته از افتتاح طرح‌های ملی کشور، امروز سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، برگزار شد و ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای و فاز ۱ و ۲ مجتمع دامداری شرکت کشت و صنعت غزال با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور […]

ارسال توسط :
پ
پ

در هشتمین روز دهه فجر و در چهل و هفتمین هفته از افتتاح طرح‌های ملی کشور، امروز سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، برگزار شد و ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای و فاز ۱ و ۲ مجتمع دامداری شرکت کشت و صنعت غزال با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای به مساحت ۹۵۴ هکتار با سرمایه‌گذاری ۴۲۰۰ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالزایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشور و همچنین فاز ۱ و ۲ مجتمع دامداری شرکت کشت و صنعت غزال با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۳۵۰ نفر در استان مرکزی دو طرح بزرگی هستند که امروز با دستور دکتر روحانی به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این طرح‌ها و سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی، برای ۱۱ هزار و ۸۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

امروز همچنین از ۳۲ استودیو تولید برنامه‌های کشاورزی و شبکه‌های سراسری آموزش کشاورزی با ۴۲ کانال پخش زنده در سطح کشور با دستور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد.

در ادامه این مراسم، با دستور دکتر روحانی، ۱۷۰ نفر از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی توسط استانداران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.