حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع ۵۵ هزار تن نهاده دامی در آذربایجان غربی
16 دی 1399 - 21:32
شناسه : 5889
8

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از توزیع ۵۵ هزار تن نهاده دام و طیور طی ۲۵ روز گذشته در استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مرتضی رضایی، در جلسه کارگروه آب وکشاورزی که امروز با حضور وزیر جهاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از توزیع ۵۵ هزار تن نهاده دام و طیور طی ۲۵ روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مرتضی رضایی، در جلسه کارگروه آب وکشاورزی که امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی در ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که در حال حاضر توزیع نهاده‌های موردنیاز دام و طیور در استان تداوم دارد، اظهار کرد: از این میزان ۱۳۷۱ تن جو، ۹۴۰ تن کنجاله، ۱۲۰۰ تن ذرت بوده و توزیع نهاده‌ها در صورت نیاز در استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که هیچ محدودیتی برای خرید مرغ مازاد آذربایجان غربی ندارد، افزود: با توجه به تأمین نهاده‌ها در دو ماه اخیر، با افزایش جوجه‌ریزی در واحدهای مختلف کشور مختلف روبرو هستیم بنابراین وضعیت جوجه‌ریزی نشان می‌دهد که در ماه‌های آتی با مشکل افزایش قیمت گوشت مرغ روبرو نخواهیم شد.

رضایی در ادامه از آغاز خرید مرغ مازاد واحدهای تولیدی توسط شرکت پشتیبانی امور دام از امروز در سطح استان خبر داد.

حمایت بانک کشاورزی از مدرن‌سازی فعالیت‌های کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در این نشست گفت: بانک کشاورزی تلاش می‌کند ظرفیت‌های جدیدی در بخش کشاورزی از جمله ایجاد گلخانه‌های مدرن و صنایع تبدیلی جدید در کشور ایجاد کند و ما امروز شاهد ایجاد فعالیت‌های تولیدی نوین در کشاورزی، دامداری و شیلات در شهرهای مختلف کشور هستیم.

دکتر روح‌الله خدارحمی، از حمایت بانک کشاورزی از مدرن‌سازی فعالیت‌های کشاورزی و مکانیزاسیون این بخش خبر داد و گفت: در این زمینه محدودیت مالی وجود ندارد و بانک کشاوزی آماده پرداخت تسهیلات لازم بانکی برای متقاضیان است.

وی با اشاره به  اهمیت تشکیل سه زنجیره مهم بخش کشاورزی کشور در آذربایجان غربی از جمله زنجیره سیب، زنجیره شکر و قند اظهار داشت: از طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مقیاس با بهره‌وری بالا در حوزه کشاورزی حمایت می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.