حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4527 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم همچنان 20 هزار و 400 تومان است
16 آذر 1399 - 14:29
شناسه : 5409
8

ستاد تنظیم بازار مقرر کرد، قیمت مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم مرغ گرم مطابق با تصمیمات این ستاد همچنان 20 هزار و 400 تومان اعمال می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت، براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار قیمت مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم […]

ارسال توسط :
پ
پ

ستاد تنظیم بازار مقرر کرد، قیمت مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم مرغ گرم مطابق با تصمیمات این ستاد همچنان 20 هزار و 400 تومان اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت، براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار قیمت مصرف‌کننده به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم مطابق با تصمیمات این ستاد همچنان 20 هزار و 400 تومان اعمال می‌شود و شرکت پشتیبانی امور دام نیز موظف به ترمیم و تأمین ذخایر راهبردی مرغ است.

همچنین ستاد تنظیم بازار ضمن رصد قیمت و کنترل بازار گوشت مرغ بر جلوگیری از افزایش قیمت و چند نرخی شدن آن در نقاط مختلف کشور تأکید دارد.

براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار و در راستای اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تمامی فرایندهای مرتبط با تولید و عرضه گوشت مرغ، از تأمین نهاده تا تولید و عرضه به عمده‌فروشی به‌عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

در این راستا تمامی دستگاه های عضو کارگروه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف مکلف به همکاری هستند.

وزارت صمت نیز طی مکاتبات متعدد مراتب آمادگی خود را جهت همکاری کامل در این زمینه اعلام کرده است.

از مبادی و میادین خروجی عمده‌فروشی تا مرحله خرده‌فروشی، نظارت بر توزیع و اجرای صحیح برعهده وزارت صمت قرار دارد.

ستاد تنظیم بازار همچنین مقرر کرد شرکت پشتیبانی امور دام با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، نسبت به ترمیم و تأمین ذخایر راهبردی مرغ پیگیری و اقدام نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.