حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4524 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
مأموریت شرکت پشتیبانی امور دام برای تأمین ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا
26 شهریور 1399 - 19:11
شناسه : 4046
11

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور، شرکت پشتیبانی امور دام مأمور خرید، تأمین و توزیع ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا برای فصل پاییز شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، مهندس محمدرضا طلایی، در نشست خبری امروز که به صورت مجازی برگزار شد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور، شرکت پشتیبانی امور دام مأمور خرید، تأمین و توزیع ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا برای فصل پاییز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دیده‌بان امنیت غذایی به نقل از ایانا، مهندس محمدرضا طلایی، در نشست خبری امروز که به صورت مجازی برگزار شد، در رابطه با تأمین کنجاله سویا در سه ماهه سوم سال اظهار کرد: در جلسه‌ای که  امروز با معاون اول رئیس جمهوری داشتیم، مباحث بازار به خصوص تأمین نهاده‌های صنعت دام و طیور مطرح و در این جلسه و با دستور معاون اول رئیس جمهور، شرکت پشتیبانی امور دام مأمور خرید، تأمین و توزیع ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا برای فصل پاییز شد.

وی افزود: بر این اساس از امروز شرکت پشتیبانی امور دام علاوه‌بر خریدهای قبلی، ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا خریداری و توزیع خواهد کرد که همین امروز در مذاکره با شرکت‌های هندی حدود ۱۲۰ هزار تن آن را خریداری کردیم و از اول اکتبر وارد کشور می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به میزان واردات کنجاله سویا در شهریور ماه خاطرنشان کرد: خرید فعلی علاوه‌بر خریدهای قبلی است و ما در دوره قبل بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تن کنجاله سویا از کشورهای هند، برزیل و آرژانتین خریداری کردیم که تخلیه آن نیز آغاز و بخشی از این کالا توزیع شده است.

مهندس طلایی تصریح کرد: در این حوزه در ماه‌های مرداد و شهریور با کسری مواجه بودیم و تنها ۵۵ درصد نیاز واحدهای تولیدی تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز کشور به کنجاله سویا ماهانه ۴۰۰ هزار تن است، اذعان کرد: از ۵۰۰ هزار تنی که مقرر شد ما خریداری کنیم، ۱۲۰ هزار تن خریداری شده و مابقی نیز طی روزهای آینده خریداری می‌شود، ما تلاش می‌کنیم که در سه ماهه سوم کسری در این حوزه نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان این که سهم این شرکت در بازار نهاده‌ها ۲۰ درصد است، گفت: با خریدهای مقرر شده از سوی دولت، سهم شرکت پشتیبانی امور دام از بازار افزایش پیدا می‌کند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.