حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
نقش آفرینی مؤثر در توسعه پایدار بخش کشاورزی
25 اردیبهشت 1401 - 10:52
شناسه : 11693
3
جلسه مشترک مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در راستای افزایش تعامل بین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و اتحادیه‌های سراسری و بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های آن‌ها جهت نقش آفرینی مؤثر در توسعه پایدار بخش کشاورزی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جلسه هم اندیشی و بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران با حضور دکتر اسماعیل قادری‌فر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دکتر محمدی، معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری، مهندس زارع، مدیرکل دفتر نظام‌های بهره‌برداری و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید روستایی ایران در محل سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

در این جلسه دکتر قادری‌فر ضمن خیر مقدم به حضار و ابراز امیدواری نسبت به ارتباط و همکاری بیشتر با تشکل‌ها و اتحادیه‌ها به عنوان بازوهای اجرایی سازمان، گفت: در جهت انسجام بیشتر کارها و تحقق هر چه سریع‌تر اهداف عالی سازمان، در سال جاری تصمیم گرفتیم با دریافت برنامه از اتحادیه‌های سراسری بخش کشاورزی و روستایی نقشه راهی تهیه کرده و در قالب برنامه‌ای مدون و منسجم به آن عمل کنیم .

وی افزود: در سال زراعی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ سازمان مرکزی تعاون روستایی به مباشرت اتحادیه تعاونی تولید مجری طرح کشت قراردادی برنج در کشور خواهد بود و تجربیات کشت قراردادی گندم در ده استان کشور در سال گذشته ، مطمئنا الگوی مناسبی برای مکانیسم و ساختار کشت قراردادی برنج تحت نظارت اتحادیه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن ابراز امیدواری به ورود اتحادیه تعاونی تولید به بحث انتقال تکنولوژی ، خاطرنشان کرد: اتحادیه مرکزی شرکت‌های تعاونی تولید نقش مهمی در حضور پر رنگ و مؤثر شرکت‌های دانش بنیان در فعالیت‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور دارد و می‌تواند الگوی مناسبی در راستای تحقق شعار سال برای سایر اتحادیه‌های سراسری شود.

دکتر محمدی نیز با تأکید بر ضرورت برنامه محور بودن اتحادیه‌های سراسری و بهره‌گیری از روش‌های نوین همراه با خلاقیت و نوآوری در توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش رو، خواستار افزایش تعامل اتحادیه با مدیران و کارشناسان معاونت توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره‌برداری سازمان شد.

در پایان جلسه مقرر شد برگزاری جلسات هم اندیشی با دستور کارهای مشخص برای بهبود امور فعالیت‌های اتحادیه ادامه پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.