حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
پرداخت مطالبات گندمکاران توسط بانک کشاورزی
29 تیر 1401 - 20:32
شناسه : 13063
4
بانک کشاورزی همواره به عنوان مهم‌ترین موتور محرک رشد و توسعه بخش کشاورزی مطرح بوده و به خصوص در دوران فعالیت دولت سیزدهم، همزمان با اجرایی شدن طرح مردمی‌سازی پرداخت یارانه‌ها، عملکرد درخورتوجهی از خود نشان داده است و به معنای واقعی کلمه در کنار تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی بوده و بیشترین مقدار تسهیلات و سرمایه‌گذاری مورد نیاز تمامی زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی کشور را تأمین نموده است.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی خانی
پ
پ

در ادامه همین روند، دکتر مهدی رضایی، سرپرست بانک کشاورزی، با بیان اینکه در سال 1401 بابت تسویه مطالبات گندمکاران 150 هزار میلیارد ریال به بانک کشاورزی تکلیف شده بود، افزود: خوشبختانه این بانک به طور کامل به تکالیف خود عمل کرده و این مبلغ  بابت تسویه مطالبات گندمکاران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی سال گذشته نیز حدود ۵۵ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت کرده است، تصریح کرد: با پرداخت 150 هزار میلیارد ریال در سال جاری، میزان پرداختی‌های این بانک بابت خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته 173 درصد رشد داشته است.

دکتر رضایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت استراتژیک گندم به لحاظ نقش محوری که در تأمین امنیت غذایی مردم دارد، خاطر نشان کرد: مجموعه کارکنان بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و کمک به تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور، با تمام توان برای اجرای هرچه بهتر عاملیت خرید تضمینی گندم در سطح کشور تلاش می‌کنند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نمی‌باشد که بی‌شک، عملکرد درخشان امسال بانک کشاورزی در زمینه تسویه مطالبات گندمکاران، برگ افتخار دیگری بر پیشانی تنها بانک تخصصی بخش کشاورزی کشور بوده و نوید دهنده روزهای بهتری برای تأمین امنیت غذایی پایدار، می‌باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.