حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
اجرای طرح حمایت از چایکاران و کارخانجات چای داخلی
18 مهر 1402 - 13:18
شناسه : 19053
2
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از اجرای طرح حمایت از چایکاران داخلی و کارخانجات چای شمال کشور خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، میثم جاهدی در این خصوص گفت: پیرو برنامه وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از چای‌کاران داخلی و کارخانجات چای شمال، طی دو ماه اخیر جلسات متعددی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، قائم‌مقام وزیر در امور تجارت، معاونین توسعه بازرگانی و امور باغبانی، سازمان چای، سندیکای کارخانجات چای شمال، اتحادیه تولید کنندگان، بازرگانان و صنایع بسته‌بندی چای کشور، اتحادیه چای و دفتر خدمات بازرگانی به عنوان متولی ثبت سفارشات چای برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به مسایل مطرح شده در این جلسات به صورت فنی، نتیجه بر آن شد که سندیکای چای شمال و سازمان چای، میزان دقیق تناژ درجه‌بندی و قیمت پیشنهادی خود را به اتحادیه چای اعلام کنند.

جاهدی خاطرنشان کرد: نظر معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تنظیم بازار کالاهای اساسی بر حضور اتحادیه چای و اعضای آن زیر نظر اتحادیه مذکور در موضوع خرید چای داخلی، جهت برندسازی و همچنین شفافیت و نظارت اتحادیه چای در فرآیند عرضه چای داخلی و یا صادرات آن می‌باشد که تأکید بر این موضوع مکررا انجام شده است.

وی افزود: همزمان با نظر وزیر جهاد کشاورزی بر حمایت فوری از خریداران چای داخلی و ارائه مشوق‌های نظیر اعطای مجوز، ثبت سفارش به میزان دو برابر خرید داخلی بوده که با دستور ایشان به معاونت توسعه بازرگانی، این مهم در حال اجرایی‌شدن است.

میثم جاهدی تصریح کرد: از سندیکای چای شمال انتظار می‌رود با اعلام فوری تناژ و قیمت‌های مدنظر آن سندیکا، در جهت اصلاح ساختار خرید و فرایند بازرگانی و فروش تولیدات داخلی، اقدام عاجل صورت گیرد.

به گفته وی، اتحادیه چای نیز همان‌گونه که اعلام آمادگی کرده بود، با مشارکت فوری در این مهم، ضمن انجام وظیفه اجتماعی در حمایت از چایکاران داخلی بر امور تولید، بسته‌بندی، برندسازی، فروش داخلی و صادرات چای داخلی، نظارت مؤثر داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.