حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
اجرای طرح ملی نظارت‌های بهداشتی بر محصولات پروتئینی در نوروز و ماه مبارک رمضان
21 اسفند 1401 - 15:06
شناسه : 16071
5
رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: طرح ملی تشدید نظارت‌های بهداشتی بر محصولات پروتئینی با منشا خام دامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با دقت و شدت به منظور تأمین سلامت جامعه اجرا می‌شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، سیدمحمد آقامیری در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: این طرح از ۱۳ اسفند در سراسر کشور به اجرا درآمده است و تشدید نظارت‌های بهداشتی این سازمان تا پایان عید فطر ادامه می‌یابد.

وی افزود: در سال جدید هم مانند سال گذشته، از دوم عید کشتارگاه‌های دام و طیور فعالیت خود را آغاز کرده و در ایام تعطیلات همچنان فعال خواهند بود تا گوشت قرمز و گوشت مرغ به دست مردم برسد.

آقامیری اضافه کرد: نظارت‌های بهداشتی بر عهده سازمان دامپزشکی است و ناظران شرعی نیز در این ایام پای کار خواهند بود.

وی با اشاره به عملکرد طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی بر محصولات پروتئینی با منشا خام دامی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ با افزایش ۴۰ تا ۴۲ درصدی نظارت‌های بهداشتی در طرح نوروزی، نزدیک به ۷۰۰ تن گوشت مرغ از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: سال گذشته همچنین با اجرای طرح نظارت بهداشتی در نوروز، عرضه ۲۴۰ تن گوشت قرمز را متوقف کردیم که بخشی از آن معدوم و بخش دیگر به واحدهای صنایع گوشت تحویل داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.