حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
اقدامات ارزشمند بانک کشاورزی در راستای تحقق سند تحول دیجیتال
18 اسفند 1402 - 17:06
شناسه : 21211
1
بانک کشاورزی همواره به نوآوری و ارائه خدمات نوین بانکی به دست‌اندرکاران بخش کشاورزی، شهره بوده است. در حال حاضر نیز انگیزه، نشاط و پویایی در حوزه نوآوری و تحول در مجموعه بانک کشاورزی کاملاً مشهود بوده و اقدامات رو به جلو و مثبتی در راستای تحقق سند تحول دیجیتال در این بانک تخصصی بخش کشاورزی کشور انجام شده است.
ارسال توسط : نویسنده : دکتر محمودرضا عیسی خانی
پ
پ

بسیاری از پروژه‌های ارزشمند بانک کشاورزی در بخش کشاورزی، در مراحل مختلف اجرا و یا تکمیل قرار دارند و به زودی شاهد به ثمر نشستن آن‌ها در اقصی نقاط کشور خواهیم بود. در همین راستا در بانک کشاورزی، تحول دیجیتال و ارائه محصول نیز در جهت اهداف و رسالت بانک در ارائه خدمات نوین به دست‌اندرکاران بخش کشاورزی کشور صورت گرفته است.

با عنایت به وجود زیرساخت‌های قوی و بدنه کارشناسی و مدیریتی توانمند در بانک کشاورزی؛ طی 18 ماه گذشته، اقدامات مثبت فراوانی در حوزه تحول دیجیتال انجام شده و بانک کشاورزی با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در حال پیمودن مسیرهای تعریف شده در نقشه راه برای دستیابی به اهداف تعیین شده می‌باشد.

بانک کشاورزی در این مدت با تقویت حوزه‌های کسب و کار، تغییرات ساختاری، بهبود فرآیندها و اقدامات نظارتی، تلاش کرده در راستای برنامه‌ریزی‌های جدید و تحولات مثبت و رو به جلو گام بردارد و با تعامل و اراده‌ای که در مجموعه بانک کشاورزی در سراسر کشور وجود دارد، در سال آینده نیز به طور قطع شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های مهم و اثرگذاری در بانک کشاورزی خواهیم بود.

در پایان شایان ذکر است که راه‌اندازی سوپر اپلیکیشن باران با امکان افتتاح حساب و احراز هویت غیرحضوری و بهره‌مندی از سرویس ویژه انتقال وجه هوشمند، راه‌اندازی پلتفرم مدیریت زنجیره تأمین پالیز، سامانه تسهیلات غیرحضوری آسان، کیف پول نوین‌کست، فعال‌سازی ریال دیجیتال، پلتفرم کالای ایرانی، پالیز مارکت، پیام‌رسان مهر، سامانه بازارگاه محصولات کشاورزی، بازنگری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، پیاده‌سازی فرآیندها و سرویس‌ها با بهره‌گیری از BPMS، پروژه حاکمیت داده، هوش تجاری، طراحی و توسعه نظام توسعه محصول در بانک کشاورزی و … از جمله اقدامات شاخص و ارزشمند بانک کشاورزی در راستای تحقق طرح تحول دیجیتال این بانک تخصصی بخش کشاورزی کشور به شمار می‌روند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.