حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4462 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
امضاء تفاهم‌نامه همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با مؤسسه جهاد استقلال در حوزه صادرات محصولات زنبور عسل به کشور چین 
30 مهر 1401 - 19:24
شناسه : 14516
5
 روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ تفاهم‌نامه صادرات عسل به کشور چین بین صندوق و مؤسسه جهاد استقلال به امضا رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر معین، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور ضمن اشاره به اهمیت توسعه صادرات محصولات زنبورداری کشور با توجه به اهمیت توسعه برندینگ جهت حضور در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه فی‌مابین، جهت ایجاد یک خط صادراتی مستقیم و مستمر بین کشور ایران و چین ایجاد شده است که سبب تعرفه برند ملی اکسیر در این کشور خواهد شد. از سویی دیگر با توسعه بازار در شرق آسیا می‌توان علاوه‌بر توسعه برند و صادرات محصول به ارزآوری هرچه بیشتر فکر نمود.

وی خاطر نشان کرد این تفاهم‌نامه پیرو اهداف متصور در جلسه قرارگاه دیپلماسی غذایی که با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی برگزار شده بود، منعقد شده است و می‌تواند گام مهم و مثبتی در جهت ورود عسل‌های با کیفیت ایران در بازارهای شرق آسیا به‌ویژه کشور پهناور چین باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.