حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
انتخاب مدیرعامل جدید اتحادیه کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور
27 دی 1402 - 17:09
شناسه : 20514
2
مهندس محمد مسعودی، از مدیران سخت‌کوش رسانه‌های تخصصی کشاورزی و دام و طیور کشور به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه کارخانجات خوراک دام‌،‌ طیور و آبزیان کشور برگزیده شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های کارخانجات خوراک دام، طیور و‌ آبزیان کشور به اتفاق آرا، مهندس محمد مسعودی را به عنوان مدیرعامل جدید این تشکل مهم و تأثیرگذار انتخاب کرد.
بر پایه این گزارش مهندس مسعودی از مدیران و فعالان خوشنام رسانه‌های تخصصی کشاورزی به‌شمار می‌رود که در طول یک دهه گذشته تلاش‌های بسیاری در پیگیری‌ مشکلات صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان داشته و حتی در جلسات رسانه‌ای وزرای وقت جهاد ‌کشاورزی نیز مطالبات آن‌ها را پیگیری کرده است.

پایگاه خبری دیده‌بان امنیت غذایی و نشریه کشاورزی و غذا این انتصاب شایسته را به وی و جامعه رسانه‌ای کشور تبریک می‌گوید و برای او آرزوی موفقیت دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.