حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
انجام مطالعه طرح‌های کشاورزی توسط کشاورزان برای اولین بار در کشور
26 فروردین 1403 - 14:17
شناسه : 21571
0
مدیر عامل موسسه جهاد نصر گفت: مطابق با شعار سال جدید، موسسه جهاد نصر برای اولین بار در کشور کشاورزان را به صورت مستقیم در فرآیند تحقیقات و مطالعات شرکت داده است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، رضا عظیمی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه جهاد نصر اظهار داشت: موسسه جهاد نصر در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ زیر ساختی بخش کشاورزی فعالیت می‌کند و در ۳۸ سال فعالیت خود بسیاری از پروژه‌های کشور را اجرا کرده است.
وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم و ویژه موسسه، پروژه ۵۵۰ هزار هکتاری آبرسانی به خوزستان و ایلام است که فاز اول آن با موفقیت به اتمام رسیده و جهش تولیدی و اقتصادی برای کشور داشته است و طبق گزارشات واصله عملکرد تولید از ۱.۵ تن در اراضی اجرا نشده به ۵ تن در اراضی اجرا شده ارتقا پیدا کرده است.
عظیمی تصریح کرد: در سال جدید و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ( جهش تولید با مشارکت مردمی)، ما برای اولین بار در کشور کشاورزان را به صورت مستقیم در فرآیند تحقیقات و مطالعات شرکت دادیم. تاکنون بحث مطالعات اجتماعی اجرایی شده و دخالت ما در حد رفع معارض و توجیه کشاورزان برای طرح بوده است.
وی ادامه داد: مشارکت کشاورزان در پیشبرد طرح‌ها باعث تحول و سرعت بخشیدن به امور می‌شود. همراهی کشاورزان از ابتدای طرح باعث ایجاد انگیزه در اجرای طرح شده، ضمن اینکه عدم مطابقت طرح‌ها با خواسته‌های کشاورزان، هزینه‌های اجرا را افزایش می‌دهد و در بهره‌برداری دچار مشکل خواهیم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.