حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4568 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
اهمیت حضور سبز بانک کشاورزی در نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران
15 مرداد 1402 - 14:15
شناسه : 18337
3
دامپروری و پرورش طیور از زیربخش‌های مهم کشاورزی در ایران محسوب می‌شوند که در تأمین بخش مهمی از مواد غذایی مورد نیاز کشور، صرفه‌جویی ارزی، ایجاد اشتغال و کمک به توسعه صادرات کشاورزی ایران نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی‌خانی
پ
پ

در همین راستا برپایی نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی در دو دهه اخیر نقش مهمی در توسعه بازارهای صادراتی فرآورده‌های دامی و طیور کشور ما و معرفی پیشرفت‌های به دست آمده در کشور در زمینه ساخت انواع ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت عظیم دام و طیور کشور داشته است.

نمایشگاه دام و طیور بستر مناسبی برای نمایش تکنولوژی‌ها، محصولات نوآورانه و بروزرسانی‌های علمی و حرفه‌ای صورت گرفته در حوزه دام و طیور است و همواره این امکان را به تولیدکنندگان می‌دهد که با آخرین دستاوردها و ابتکارات صنعت آشنا شوند و فرآیندهای تولید خود را بهبود بخشند.

با توجه به این موضوع که بانک کشاورزی در فرآیند تأمین اعتبار بخش کشاورزی در ایران، اهمیت ویژه‌ای داشته و بخش عمده تسهیلات و سرمایه در گردش فعالان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی و دام و طیور کشور توسط این بانک کاملاً تخصصی تأمین می‌شود، حضور پررنگ بانک کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران، بسیار مناسب و تأثیرگذار بوده و اهمیت فراوانی دارد.

امسال نیز در این رویداد مهم که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، کارشناسان بانک کشاورزی در سالن ۴۴ (خلیج فارس)، غرفه شماره ۱۹ ضمن معرفی خدمات و طرح‌های مرتبط با حوزه دام و طیور و ارائه گزارش عملکرد درباره تسهیلات پرداختی، پاسخگو و پذیرای بازدیدکنندگان بودند و به معرفی نقش حمایتی این بانک از زیربخش دام و طیور و صنایع وابسته با هدف تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور از جمله حمایت از زنجیره تأمین در حوزه دام و طیور، کمک‌های فنی و اعتباری و پرداخت تسهیلات پرداختند.

حضور مؤثر بانک معظم و کاملاً تخصصی کشاورزی در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه می‌تواند به‌عنوان یک حرکت مهم در راستای جذب سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی و ایجاد اطمینان خاطر در میان دست‌اندرکاران تولید در بخش عمل نموده و موجبات نزدیکی هرچه بیشتر این بانک تخصصی و تولیدکنندگان گردد و خوشبختانه مدیران ارشد بانک کشاورزی با اتخاذ این سیاست درست، نزدیکی هرچه بیشتر به تولیدکنندگان و رفع مشکلات مالی ایشان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.