حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بانک کشاورزی، در مسیر حمایت واقعی از کشاورزان
28 شهریور 1401 - 10:56
شناسه : 14212
7
در طول سالیان اخیر بخش کشاورزی توانسته است با تولید محصولات غذایی و ایجاد امنیت غذایی، بخش مهمی از دسیسه‌های دشمنان را خنثی کند. به طور کلی می‌توان گفت طرح‌های متعددی که در بخش کشاورزی سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده، مصداق عملکرد بانک در بخش کشاورزی ایران اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی‌خانی
پ
پ

بانک کشاورزی همواره حمایت از تولیدکنندگان و تولید در بخش کشاورزی را سرلوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار داده و در تمامی سا‌ل‌های فعالیت ارزشمند خود؛ که نزدیک به 9 دهه می‌باشد، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بانک تأمین‌کننده سرمایه بخش کشاورزی کشور مطرح بوده و به نوعی می‌توان گفت که تار و پود بخش کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی بافته شده است.

این بانک در راستای وظایف ذاتی و سیاست‌های اجرایی خود، همیشه حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی را جزء اولویت‌های اول خود قرار داده و در همین راستا در ابتدای سال زراعی جدید نیز به منظور مساعدت با بدهکاران این بخش، طرح ویژه «وصول مطالبات برای حمایت از تولید» را در دست اجرا قرار داده است. در قالب این طرح چنانچه مشتری نسبت به پرداخت و تسویه نقدی کامل بدهی بخش کشاورزی خود که از محل منابع داخلی پرداخت شده است اقدام کند تا میزان ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده، می‌تواند تسهیلات جدید دریافت کند.

شایان ذکر است این طرح تنها یکی از مجموعه برنامه‌های ارزشمند بانک کشاورزی برای بهبود روند خدمت‌رسانی به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی است که به دلیل رعایت اختصار فرصت ذکر سایر طرح‌ها در این مجال ممکن نمی‌باشد. در پایان ذکر این نکته ضروری است که بنا به تأیید کارشناسان و دست اندرکاران بخش کشاورزی، عملکرد بانک کشاورزی در یکسال اخیر دولت مردمی سیزدهم، بسیار مناسب بوده و موجبات پایداری و توسعه تولید در بخش پایه و زیربنایی کشاورزی کشور را فراهم آورده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.