حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4495 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
بررسی شدن راه‌های توسعه همکاری‌های کشاورزی ایران و روسیه
19 مهر 1400 - 20:03
شناسه : 9439
9
در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با سفیر ایران در کشور روسیه، راه‌های توسعه همکاری‌های کشاورزی دو کشور بررسی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، در دیدار دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه که در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، راه‌های توسعه همکاری‌های کشاورزی دو کشور مطرح و بر لزوم رفع مشکل حمل و نقل کالاهای کشاورزی به‌ویژه کالاهای فسادپذیر و بهره‌گیری از ظرفیت ترانزیت کالا از طریق دریا تأکید شد.

در این دیدار، فعالیت صادرکنندگان محصولات کشاورزی به روسیه در قالب اتحادیه و برندسازی محصولات کشاورزی ایران به منظور عرضه از طریق شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور نیز مورد تأکید قرار گرفت و همچنین ایجاد پایانه کالاهای کشاورزی ایران در مسکو ضروری عنوان شد.

بهره‌گیری از ظرفیت سیلوهای کشور برای واردات گندم از روسیه و فرآوری و صادرات آن به سایر کشورها از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

در این نشست مقرر شد، هیأتی از دست‌اندرکاران و فعالان حوزه تجارت کشاورزی ایران و روسیه در زیربخش‌های غلات، گوشت، قرنطینه دامی و قرنطینه گیاهی با طرف روسی دیدار و درباره توسعه همکاری‌ها گفتگو کنند.

در این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی از وزیر کشاورزی روسیه دعوت کرد تا با سفر به ایران، درباره زمینه‌ها و راهکارهای توسعه همکاری‌های تجاری و کشاورزی دو کشور بحث و تبادل‌نظر کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.