حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4491 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
برگزاری نشست شورای هماهنگی تعاون روستایی استان کرمانشاه با حضور مدیر دفترحقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
09 شهریور 1401 - 22:43
شناسه : 13828
6
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دوستی‌نژاد، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی و اهمیت پیاده‌روی اربعین خواهان گرامیداشت بیش از پیش این ایام گردید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، صفایی، مدیر تعاون روستایی استان در گزارشی ضمن تشریح وضعیت کشاورزی استان به ظرفیت‌های شبکه تعاونی‌های روستایی اشاره و خاطر نشان نمود بیش از ۲۶۰ تشکل تعاونی در سطح استان کرمانشاه مشغول به فعالیت می‌باشند که این تشکل‌ها نسبت به ارائه خدمت به کشاورزان اقدام می‌نمایند.

در ادامه موسوی، مدیر دفتر حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مدیر و کارکنان پرتلاش مدیریت تعاون روستایی استان در جهت احیا و تقویت شبکه تعاون روستایی؛ به بیان اهمیت مسئولیت‌ها در نظام اسلامی اشاره و بیان نمود که مسئولیت علاوه‌بر اینکه امانت است، امتحان الهی نیز می‌باشد.که همگی باید در چارچوب وظایف خود تلاش کنیم.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه سازمان و شبکه تعاونی‌های روستایی در توسعه پایدار کشاورزی و اقتصاد روستاها اشاره نمود و بیان داشت حمایت از تشکل‌ها اولویت اول سازمان مرکزی در دوره جدید می‌باشد هرچه تشکل‌های ما قوی‌تر و توانمندتر بشوند افتخار و عزت سازمان بیشتر خواهد شد.
ایشان همچنین با اشاره به اساسنامه سازمان بیان داشتند: این اساسنامه از مترقی‌ترین اساسنامه‌های شرکت‌های دولتی است که مصوب مجلس نیز می‌باشد. و دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی می‌باشد.
وی افزود: با عنایت به ماهیت سازمان به‌عنوان یک شرکت دولتی و محدودیت بودجه‌ای که می‌بایست بخش از هزینه‌ها را خودمان استحصال کنیم گفت: باید همه همکاران استانی در راستای وصول درآمدهای تکلیفی تلاش کنند.
موسوی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌ها و برنامه‌های مدیریت حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در راستای تثبیت مالکیت سازمان براملاک خود را «طرح مستندسازی اموال غیرمنقول» برشمرد و بر اهمیت مضاعف آن تأکید نمود. و خواستار تأمین هزینه‌های این طرح مهم شد.

مدیر حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان هم از تلاش‌های مدیر و کارشناس حقوقی مدیریت تعاون روستایی استان به جهت تحقق برنامه‌های حوزه حقوقی و کسب رتبه بسیار خوب در کشور با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.