حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
بیانیه اتحادیه گیاهان دارویی کشور در حمایت از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
23 مرداد 1400 - 11:11
شناسه : 8579
5
اتحادیه سراسری گیاهان دارویی کشور، حمایت قاطع خود از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان گزینه اصلح در تصدی سمت وزیر محترم جهاد کشاورزی را اعلام می‌دارد.
ارسال توسط : منبع : اگنا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی) به نقل از پایگاه خبری اگنا، اتحادیه سراسری گیاهان دارویی کشور، حمایت قاطع خود از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان گزینه اصلح در تصدی سمت وزیر محترم جهاد کشاورزی را اعلام می‌دارد. میثم مجیدی‌زاده با صدور بیانیه‌ای حمایت کامل این اتحادیه را از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان وزیر پیشنهادی کابینه دولت مردمی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حوزه کشاورزی ایران طی دهه‌های اخیر دچار چالش‌های فراوانی من‌جمله غفلت از ظرفیت عظیم تشکل‌های موجود در سطح کشور، بحران آب، افزایش قیمت نهاده‌ها، کاهش کیفیت منابع آب و خاک و مشکلات فراوان در قیمت‌گذاری و بازاررسانی محصولات و… شده است و در این شرایط حساس که چشم امید همه مردم عزیز کشور و همچنین تولیدکنندگان زحمتکش ما که در خط مقدم تأمین امنیت غذایی هستند، به دولت مردمی کار و کرامت دوخته شده است، حمایت و هدایت در راستای انتخاب مدیری آگاه، جهادی و انقلابی باید مهمترین اولویت در این حوزه باشد.

لذا بدینوسیله اتحادیه سراسری گیاهان دارویی کشور، حمایت قاطع خود از دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد به‌عنوان گزینه اصلح در تصدی سمت وزیر محترم جهاد کشاورزی را اعلام می‌دارد. ایشان به گواه قاطبه فعالان حوزه کشاورزی کشور مدیری متعهد، پاکدست و آشنا به پیچیدگی‌های تولید و با شناخت کامل از وضعیت بحرانی کشور در حوزه منابع آبی و دارای برنامه قوی و راهبردی در این حوزه می‌باشند.

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد علاوه‌بر اینکه از ویژگی جوانی برخوردار است، از تجارب بسیار خوبی در طول سال‌ها فعالیت خود، به‌واسطه سمت‌های مختلفی که داشته‌اند برخوردار بوده و با توجه به اینکه ایشان کشاورززاده هستند در زمینه شناخت بسیاری از مشکلات گریبان‌گیر این قشر محترم و عزیز، آگاه هستند. ایشان در طول دوره مسئولیت خود در سمت ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس ثابت کرد که اهل کارشناسی، مشورت با صاحب‌نظران و تشکل‌ها و تصمیم‌گیری جامع‌نگر در جهت تأمین منافع ملی است. قطعاً در صورت تصدی وزارت جهاد کشاورزی توسط این بزرگوار با تداوم رویکردهای مؤثر ایشان و ایجاد تغییرات بنیادین در خط‌و‌مشی این وزارتخانه مهم، در مدت زمان کوتاهی شاهد رفع بسیاری از موانع تولید و توسعه این حوزه خواهیم بود.

اتحادیه سراسری گیاهان دارویی کشور ضمن ارج نهادن به نقش ویژه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان شریف ملت ایران تقاضا دارد با رأی اعتماد به دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، تعامل مجلس و دولت در جهت تأمین منافع ملت را به منصه ظهور رسانند.

                                                                                                                     میثم مجیدی‌زاده

                                                                                                           مدیرعامل اتحادیه گیاهان دارویی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.