حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأکید مدیرکل حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر ضرورت تقویت و توسعه داوری در بخش تعاونی‌ها
23 شهریور 1401 - 10:50
شناسه : 14122
4
مدیرکل حقوقی سازمان مرکزی از اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این تشکل ملی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، موسوی در این بازدید که به همراه دکتر حمید رحمانی حقوقدان و مشاور حقوقی انجام شد ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و فعالیت‌های این اتحادیه درحوزه داوری و ارائه مشاوره‌های حقوقی و برگزاری دوره‌های حقوقی برای تشکل‌هابا اشاره به نقش مؤثر و فعال این اتحادیه در کاهش مشکلات مالیاتی و بیمه و مسایل حقوقی شبکه گفت: این اتحادیه می‌بایست توسعه و تقویت شود تا بتواند خدمات بیشتری به تشکل‌ها ارائه نماید.
سید عابدین موسوی همچنین ضمن بازدید از اتاق داوری این اتحادیه بر ضرورت تقویت و توسعه داوری در بخش تعاونی‌ها تأکید کرد و گفت: باید به سمتی برویم که حل و فصل اختلافات فی‌مابین شبکه از طریق داوری اتحادیه نظارت انجام شود و این مهم در اساسنامه اکثر تعاونی‌ها گنجانده شده است.
مدیر کل حقوقی سازمان افزود: ارائه مشاوره در خصوص مباحث مالیاتی، بیمه و تأمین اجتماعی ،کار و کارگری می‌بایست ازطریق این اتحاریه انجام شود که بحمدالله درحال گسترش می‌باشد.
در این نشست مهندس رجبی، مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: نقش اتحادیه نظارت و هماهنگی به عنوان هماهنگ‌کننده و نظارت‌کننده بر تشکل‌ها است و وظایف اساسی این اتحادیه در سه حوزه داوری حسابرسی و آموزش می‌باشد .
در پایان مقرر گردید همکاری‌های دفتر حقوقی سازمان مرکزی در بحث تقویت اتاق داوری و مباحث حقوقی توسعه یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.