حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأکید وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی
10 مهر 1400 - 17:17
شناسه : 9296
4
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تأکید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سیدجواد ساداتی‌‌نژاد در نشست شورای معاونین این وزارت، اظهار کرد: بخش کشاورزی متولی امنیت غذایی مردم است و باید برای پیشبرد اهداف این بخش از ظرفیت رسانه‌ها، بهره‌گیری شود.

وی، رسانه را اهرم قدرت و تولید سرمایه اجتماعی توصیف کرد و افزود: اگر ساختار وزارت جهاد کشاورزی اجازه می‌داد، برای امور رسانه‌ای تشکیلاتی در حد و اندازه معاون وزیر در نظر می‌گرفتم اما اکنون نیز مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای من در حکم معاونت محسوب می‌شود.

دکتر ساداتی‌نژاد بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی مجموعه روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه‌های این وزارت تأکید کرد و از مدیران ارشد این وزارت خواست تا با هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حضوری فعال و مؤثر و تعاملی سازنده در عرصه رسانه‌ای کشور داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.