حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تأکید وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت بیشتر دولت از بانک کشاورزی
31 مرداد 1401 - 16:06
شناسه : 13590
1
در فرآیند تأمین اعتبار بخش کشاورزی در ایران، بانک کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دارد و اعتبارات بانک کشاورزی در کوتاه ‌مدت بر اشتغال و در دراز مدت بر سرمایه‌گذاری در بخش مهم و زیربنایی کشاورزی تأثیر مثبت داشته است. به طور کلی سیاست‌های محوری مورد توجه بانک کشاورزی در بخش کشاورزی شامل پایداری تولید، افزایش بهره‌وری و تولید دانش بنیان می‌باشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمودرضا عیسی خانی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در جلسه مجمع عمومی بانک کشاورزی با اشاره به اهمیت حوزه کشاورزی و غذا و نقش اثرگذار بانک کشاورزی در این حوزه، بر لزوم حمایت بیشتر دولت از این بانک تأکید کرد. وی در جمع اعضای مجمع عمومی بانک کشاورزی، ضمن قدردانی از خدمات ارزنده، تعامل مثبت و عملکرد مجموعه مدیران و کارکنان این بانک، اظهار امیدواری کرد دیدگاه دولت به این بانک، دیدگاهی ویژه باشد و حمایت بیشتری از این بانک صورت بگیرد.

بنا به گفته وزیر جهاد کشاورزی آمار عملکرد بانک کشاورزی، بیانگر اشتیاق این بانک برای همراهی با بخش کشاورزی است که از آن جمله می توان به پرداخت 150 هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران توسط بانک کشاورزی طی 24 ساعت اشاره کرد که این عملکرد، با اختلاف بسیار زیادی، برتر از عملکرد سایر بانک‌ها در این زمینه قرار دارد.

دکتر ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد که کشور در سال آینده در تولید گندم به خودکفایی پایدار برسد و قطعاً پایه این کار، بانک کشاورزی است و لازمه‌اش حمایت بیشتر دولت از این بانک است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تأکید کرد: چشم امید کشاورزان به بانک کشاورزی است و امیدواریم وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با نگاهی متفاوت به حمایت از این بانک بپردازد تا توان حمایتی این بانک از بخش کشاورزی تقویت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.