حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توانمندی تولید نهال‌های مورد نیاز کشورهای همسایه را داریم
15 اسفند 1401 - 16:56
شناسه : 16016
3
عباسعلی نوبخت در مراسم منابع طبیعی و روز درختکاری در باغ گیاهشناسی ملی ایران طی سخنانی افزود: ۱۲۶ نهالستان در حوزه منابع طبیعی و ۴۴ نهالستان بیابانی داریم که زیرساخت‌های آن‌ها برای تولید یک میلیارد درخت آماده شده است و اگر خوب آن‌ها را مدیریت کنیم می‌توانیم نهال‌های مورد نیاز کشورهای همسایه را تأمین کنیم.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، وی اظهار داشت: به طور متوسط برای حدود 7 هکتار، ۴۰۰ اصله نهال نیاز است که عرصه‌ای بالغ بر 2 میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار نیاز دارد.

نوبخت با بیان این که طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت دارای سند پشتیبان است، تصریح کرد: در این طرح از ظرفیت‌های علمی و کارشناسی دانشگاه ها، پژوهشکده آب و خاک و صاحبنظران استفاده شده تا بتوانیم کار بزرگ و ارزشمندی را برای کشور انجام دهیم.

وی در این طرح علمی عرصه‌های کاشت و گونه‌ها به طور دقیق مشخص شده است.

نوبخت گفت: برای کاشت یک میلیارد درخت شور و نشاط زیادی در میان آحاد مردم بوجود آمده و دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی با این طرح همکاری می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.