حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
22 فروردین 1401 - 15:01
شناسه : 11157
5
سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایانا
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، عباسعلی ارفع عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به خرید و توزیع محصول خرمای مضافتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: به منظور رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این سازمان خرید محصولات از کشاورزان، ذخیره سازی و عرضه این محصول به مصرف کنندگان نهایی را از طریق شبکه گسترده شرکت‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی و تشکل‌های بخش کشاورزی با مدیریتی متمرکز آغاز کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا به مناسبت ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف این محصول ، محصول خرما از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

به گفته ی سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محصول خرما در جعبه‌های ۶۵۰ گرمی با قیمت ۳۱ هزار تومان، ۷۰۰ گرمی با قیمت ۳۵ هزار تومان و ۸۰۰ گرمی با قیمت 37 هزار تومان عرضه می‌شود.

ارفع خاطر نشان کرد: نوع خرمای خریداری شده مضافتی درجه یک بوده و با توجه به ذخیره‌سازی مناسب خرما در سردخانه‌ها کمبودی در عرضه وجود ندارد.

وی افزود: توزیع این خرما در پایتخت از طریق غرفه در نظر گرفته شده واقع در ساختمان سازمان مرکزی تعاون روستایی، 13 غرفه مستقر در ایستگاه‌های مترو و همچنین پلتفرم‌های هوشمند ( به‌صورت تحویل درب منازل) انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.