حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4548 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
توزیع ۲۰ هزار تن برنج و شکر در دهه نخست محرّم
19 مرداد 1401 - 9:26
شناسه : 13367
4
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این که ۸۰ هزار تن کالاهای اساسی برای برپایی مراسم ایّام محرّم و صفر اختصاص یافته است، گفت: بیش از۲۰ هزار تن کالاهای مشمول طرح شامل برنج و شکر در دهه نخست محرّم به هیأت‌های مذهبی توزیع شده و توزیع اقلام تخصیص یافته به هیأت تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، حجت براتعلی با تأکید بر این که ۲۰ هزار و ۱۶۲ تن برنج و شکر به‌عنوان دو کالای پرمصرف این ایّام در دهه نخست ماه محرم با قیمت‌های مصوّب توزیع شده است، افزود: این کالاها به مقدار ۸۰ هزار تن، صرفاً برای توزیع در ماه‌های محرم و صفر در بین هیأت‌ها، تکایا و دسته‌های عزاداری در نظر گرفته شده و توزیع این اقلام با نرخ‌های مصوّب تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است‎‎؛ هر سال با فرا رسیدن ایّام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام)، پیش از آغاز ماه محرم، سهمیه‌های کالاهای اساسی برای برگزاری مراسم عزاداری و در بین نمایندگان هیأت‌ها، حسینیه‌ها و دسته‌جات سوگوار در تمامی استان‌ها براساس سهمیه در نظر گرفته شده برای هر استان توزیع می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.