حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4564 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
تولیدات روستایی نیاز به مجوز دامپزشکی ندارد
23 فروردین 1403 - 11:48
شناسه : 21531
0
رییس سازمان دامپزشکی، تولیدات داخل روستا را بی‌نیاز از مجوز دامپزشکی اعلام کرد و این تصمیم را در راستای احیای کارکرد اصلی روستا دانست.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، مجتبی نوروزی از تدوین دستورالعمل جدید فواصل بهداشتی برای تولیدی‌های دامی خبر داد و گفت: این دستورالعمل‌ها طبق نظر کارشناسان تا پایان فروردین تدوین و نهایی می‌شود.
وی همچنین افزود: طبق قانون سازمان دامپزشکی و آیین‌نامه‌های مربوطه؛ روستاییان برای تولید در داخل روستا نیازی به مجوز سازمان دامپزشکی ندارند و این موضوع به ادارات کل ابلاغ شده است.
نوروزی ابراز امیدواری کرد که با این رویه تولید در روستا تسهیل و روستاها به کارکرد اصلی خود بازگردند.
رییس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: کارکرد اصلی روستا تولید؛ شیر، پنیر، کره، ماست، عسل، خامه و دیگر محصولات روستایی است که با اجرای برخی از طرح‌ها و تغییر چهره روستا، این کارایی از دست رفته است و ضروری است با اتخاذ روش‌های مقتضی و تسهیل در تولید و حذف قوانین دست و پاگیر، روستاها دوباره به کارکرد واقعی خود بازگردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.