حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4549 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 0×
تکمیل زنجیره ارزش زعفران و زرشک با تروند زعفران
26 آبان 1400 - 22:14
شناسه : 9975
8
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: هدف ما در دوره مدیریتی جدید این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی را تکمیل کنیم و ورود شرکت دانش‌بنیان قدرتمندی، همچون تروند زعفران می‌توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک تکمیل کند.
ارسال توسط : منبع : پات
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر اسماعیل قادری‌فر به‌همراه عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، اسحاقی نماینده قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان و کریمی فرماندار شهرستان قاینات از شرکت دانش‌بنیان تروند زعفران قاین بازدید کردند.
رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: دراین راستا از شرکت دانش‌بنیان تروند زعفران به‌عنوان یک شرکت خوب و ارزشمند درحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری از خام‌فروشی را دردستور کار دارد حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه روح نخبگی و جریان نوآوری و رویکرد کارآفرینی در حوزه کار و تلاش و زنجیره ارزش در تروند زعفران بسیار شفاف و واضح دیده می‌شود تصریح کرد: قطعاً این روحیه فزاینده و علمی در کالای اساسی و کلیدی در یک محصول رقابتی و ارزشمند برای کشور منجر به ارزش افزوده برای کل کشور می‌شود.
دکتر قادری‌فر با بیان اینکه با ورود شرکت دانش‌بنیان قدرتمندی، همچون تروند زعفران می‌توان زنجیره ارزش زعفران و زرشک را تکمیل کرد گفت: استراتژی تروند برای کسب ارزش افزوده بیشتر در بازارهای صادراتی استراتژی درستی است.
معاون وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: اگر این حلقه و ارتباط بین تروند زعفران و تعاونی روستایی ایجاد شود منجر به توسعه و ایجاد اشتغال، رفع مشکلات کشاورزی و افزایش ارزش افزوده و حمایت مستقیم از کشاورزی می‌شود.
دکتر قادری‌فر بیان کرد: سازمان تعاون روستایی یک سازمان تنظیم‌گر هوشمند محصولات کشاورزی با زنجیره ارزش و قطعاً خدمتگزار کشاورز است و تعاون روستایی خود را حامی و پشتیبان تولیدکننده می‌داند.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گروه بزرگ تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاین خاطرنشان کرد: هدف ما در دوره مدیریتی جدید در تعاون روستایی این است که زنجیره ارزش محصولات کشاورزی را تکمیل کنیم و در این راستا از شرکت دانش‌بنیان تروند زعفران بعنوان یک شرکت خوب و ارزشمند درحوزه زنجیره ارزش زعفران که جلوگیری از خام‌فروشی می‌کنند حمایت می‌کنیم.
مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره گروه تولیدی و کشاورزی شرکت تروند زعفران قاین تکمیل زنجیره ارزش کسب و کار ازکشاورز تا مصرف‌کننده، اعتلا و حمایت از رونق تولیدات داخلی، توسعه و رونق کسب و کار کشاورزی در استان از جمله اهداف کلان این مجموعه برشمرد.
محسن احتشام افزایش انگیزه کشاورزان زرشک کار و زعفرانکار منطقه، توسعه ملی و توسعه منطقه‌ای، حذف خام‌فروشی در محصولات، کسب ارزش افزوده، توسعه منطقه‌ای و توسعه ملی و ایجاد اشتغال پایدار را از دیگر اهداف کلان تروند زعفران عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.