حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4568 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
حذف حلقه واسطه‌ها از زنجیره ارزش برنج ایرانی
15 مرداد 1402 - 12:35
شناسه : 18033
4
از این پس، خرید برنج کشاورزان به صورت مستقیم و بدون واسطه در مراکز اعلام شده انجام و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت ارزان به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی
پ
پ
به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، محمد مختاریانی، مدیرعامل شرکت طبیعت اظهار کرد: بالا بودن میزان بارندگی در فصل زراعی گذشته، باعث افزایش تولید برنج در کشور و به دنبال آن کاهش قیمت برنج ایرانی نسبت به سال زراعی گذشته شد. وی افزود: مجموعه طبیعت با کاهش حاشیه سود فروش خود و حذف واسطه‌ها، محصول برنج کشاورزان را به صورت مستقیم از طریق مراکز خرید اعلام شده، خریداری کرده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت ارزان به فروش می‌رساند.
مختاریانی تصریح کرد: شرکت طبیعت بدون واسطه با کشاورز و مراکز خرید و فروش برنج در ارتباط است و به همین دلیل قیمت‌ها منطقی شده و برای مصرف کننده به صرفه خواهد بود.
وی در رابطه با احداث مراکز خرید برنج عنوان کرد: مراکز خرید در حال احداث است، البته آدرس مراکز خرید مازندران پیش‌تر اعلام شده و در سه روز آینده مراکز خرید برنج در گیلان هم اعلام خواهد شد و کشاورزان می‌توانند برنج خود را به این مراکز بفروشند.
مدیرعامل شرکت طبیعت با بیان این که صادرات برنج ایرانی به صورت بسیار محدود انجام می‌شود، گفت: صدور برنج ایرانی به خارج از ایران صرفا برای ایرانیان مقیم کشورهای دیگر انجام می‌شود، نوع مصرف برنج در کشورهای دیگر به سبک ایران نیست و تمایلی به واردات این برنج ندارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.