حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4568 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
خریداری ۳.۶ میلیون گندم توسط سازمان تعاون روستایی
18 مرداد 1402 - 11:05
شناسه : 18095
4
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۳.۶ میلیون تن گندم توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شد گفت: میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، دکتر غلامرضا هادربادی، سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ 15 مرداد ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر 3 میلیون و 603 هزار و 970 تن گندم از کشاورزان در 32 استان کشور را خریداری کرده است.

وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته 2 میلیون و 354 هزار و 227 تن بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود 40 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر کشور، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد.

دکتر هادربادی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان در استان خوزستان با خرید یک میلیون و 46 هزار تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونی‌های روستایی در کشور را داشته است و پس از آن به ترتیب استان‌های فارس با بیش از 543 هزار تن، همدان با 172 هزار تن، آذربایجان غربی با 150 هزار تن و کردستان با 437 هزار تن بیشترین خرید تضمینی را داشته اند.

دکتر هادربادی با قدردانی از کلیه دست اندرکاران خرید تضمینی گندم گفت: نقش شبکه تعاونی‌های روستایی کشور به ویژه از بعد حمل و نگهداری گندم به ویژه در مناطق روستایی با دسترسی محدود و صعب العبور و نیز خرید از کشاورزان خرده مالک قابل توجه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.