حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4566 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 0×
خرید تضمینی 8 میلیون تن گندم
08 مرداد 1402 - 12:37
شناسه : 17894
6
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی ۸ میلیون و ۸۸ هزار تن گندم به ارزش ۱۲۱ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان تا ششم مردادماه خبر داد.
ارسال توسط : منبع : شرکت بازرگانی دولتی ایران
پ
پ

به گزارش داغ (دیده‌بان امنیت غذایی)، سید سعید راد اظهار داشت: از استان‌های خوزستان، فارس، کرمانشاه، گلستان و کردستان 55 درصد کل گندم کشور خریداری شده است و 5 استان پیشتاز خرید گندم هستند.

وی افزود: در این میان، استان‌های فارس، خوزستان و کرمانشاه، سه استانی هستند که بیشترین رشد تولید را نیز نسبت به سال گذشته نیز داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم در استان بوشهر با حدود 6 برابر و استان یزد با حدود 5 و نیم برابر از رشد کم‌سابقه‌ای برخوردار بوده است، تأکید کرد: بعد از این دو استان، میزان خرید تضمینی گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 2 و نیم برابر، استان‌های البرز و فارس بیش از دو برابر و استان اصفهان دو برابر رشد داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از واریز 61 هزار و 429 میلیارد تومان بابت تحویل گندم به حساب کشاورزان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 51 درصد از مطالبات این عزیزان در سراسر کشور پرداخت شده که البته در این میان، 70 تا 98 درصد مطالبات گندمکاران 10 استان پرداخت شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.